Tuesday, March 07, 2006

Kr neki2....

Eh ja, helou!!
Spet že dolgo nč od mene, pa sj veste da nimam časa bloge pisat... vikend je spet minil v znamenju družbe moje lubice, morm vsem povedat da se zlo dobr razumeva in da zaenkrat vse laufa. Pa upam da bo še dolg. Sm pa vidu prvi..ne izbruh, ampak mogoče mejhen izlivček ljubosumnosti k me je v enm lokalu pozdravla bivša sodelavka pa me objela :) in valda moja štajerka takoj zobke pokazala...rad jo mam :) amm, drgač pa morm rečt da se nč novga ne dogaja v zvezi z mano, spet sm loh kidal sneg čez vikend, jebemu boga...oh ja..zdje trenutno pa z Majo premišljujeva kakšen tatu bi ji pasal...in sm čist notr padu v te strani s tatuji.. :) čist bi bla sexy s tatujčkom :) nč, grem počas spat pa bom kdaj drugič napisu kakšen konkreten blog. Lahko noč :)*

Joshko

2 Comments:

At 12:01 AM, Blogger Sanjska Ženska said...

omg stari.. če te nebi osebno poznala, bi misla da si toook boooooring, da je kr kej :))))

tko pa vem, da si sam na polno zaposlen ;)

upam, da sta mela lep vikend.. uživejta! :)

 
At 10:23 PM, Blogger Jan Paola V. Ojenar said...

..whoaaa unique ah..good job.

 

Post a Comment

<< Home