Friday, January 27, 2006

Kr neki...

Oh ja, vidm da se že dolg nism javu pa sm reku da morm neki napisat...torej, kaj se mi je zgodilo novega od zadnjega bloga...neki stvari pa že...prva stvar ki mi je padla na pamet je bil nedeljski izlet na Bled...res prov pasal je it mal ven iz Ljubljane pa še kaj drugega vidt v tej Sloveniji..komi čakam da se poletje začne, da bomo rinl na jug dol :) kaj še...v kinu sem bil po dooolgem času...ful dobr..sicer ne vem zakaj je šlo v filmu, ampak pustmo detajle... :) to nedeljo grem v Čatež za 2 dni, to mi je čist...res, komi čakam...js pa voda :) spet bom k otrok ceu dan :))) no ja, pa srčiko morm razvajat, itak :) ammm, kreganje v službi (ne jaz) mi gre na jetra in resno razmišljam..no ja, pustmo to za prihodnost... res sm vesel za tiste k delajo mirno delo v pisarni in se jim ni treba s folkom ubadat.. mojga houmija že dolg nism vidu, dons sm jo hotu na pico pelat pa mi mamica moja avto vzela :) mam ji par stvari za povedat :) ... bolš sem spoznal Adriano, to je un ta drug zmešan del, če štejem mojo srčico kot prvo polovico zmešanosti :)))) ful mam načrtov kaj si morm kupt, od telefona, rokavic unih ta tenkih volnenih črnih k bo itak hmal konc zime pa jih bom mel loh za na bazen.. paaa, avto morm zrihtat do konca da bo korenček pelu k zmešan :).. paaaa, morm začet počas šparat za na morje, sicer ne vem kam grem pa kok ga bom vidu ampak nekam bom že zbežu... lepo bi blo k bi šli mi trije dvojčki skupaj na morje...pa nardimo teden pijanosti po naše :)))) ammm... morm, morm..kaj še morm??... joooj, nove čevlje za v službo, tiste sm že čist zgonu looooool :) dobr da večinoma delam zvečer k se ne vidi tok :) (pa prosm ne me zdj folk skoz v noge gledat) :))))... pa še kej bi se našlo pa se zdej ne morm spomnt... morm mojga sončka čimprej vidt...

lepo se mejte, zdj si grem pa pico naročit pa žret k pujs :))))

Joshko

7 Comments:

At 5:00 AM, Blogger lil` mya said...

A ta teden pijanosti ti šele za poletje načrtuješ?!?!
Pa ta zmešanost k si jo ti vidu, to ni nič! Jao, bože mili, kaj še tebe vse čaka. Sploh kar se tedna pijanosti tiče. :D :D
Dej nabau si že telefon pa dej ta cigu nazaj tja od koder si ga potegnu! :P

 
At 9:04 AM, Blogger Aleš said...

no no lepo se obnasi :))) ta cegu je cist kul...sam..ne znam melodije spremenit loooooooooooooooool :)))))))))))))))))))))))

 
At 9:32 AM, Blogger lil` mya said...

Pa ne znaš pisat z majhnimi črkami (kar bajdvej pomeni, da se dereš)pa ne znaš dat na tih. LoL

 
At 3:12 AM, Blogger chebelca said...

mmmmm ja res je tako.... tista zmesanost k si jo vidu... hnja hnja hnja.... se ni nic.... be afraid, be very afraid :))))))))

stari... res ni kej zanimiv mesec a ne?

u glavnem PAZI da bo moja zmesana polovica, se vedno isto zmesana :)))) ker ce ne sm zgublena :))))))

 
At 2:09 PM, Blogger Sanjska Ženska said...

tim jst dala 3je na morje...
kva sm jst... sveća? :D

pfffff

 
At 7:45 AM, Blogger Ula said...

loool in lyla more napisat ć ... hahahaha ...
ej lepo slišat, da su hepi ... čist prvoščm, čeprou itak ne vrjameš :P

 
At 2:02 AM, Blogger Tjaša said...

Nooo zdej pa čakamo še opis vikendkaaa ... kako je blo in to ... :D :D Sej veš mi ferbci a ne??? :P :P Sej loh brez drti ditejls :D

 

Post a Comment

<< Home