Sunday, May 21, 2006

Nekaj utrinkov in zahvala :)

Lep pozdrav zopet od mene! Ja,vem,ne morte verjet da sem celo nekaj spet objavil tule :) v glavnem, rad bi vam povedal da je moj mali štrudel neki najboljšega na tem svetu, to pohvalo pa si je prislužila predvsem s tem, ko je na najinem superfinem izletu v minimundus ohranila mirno kri, medtem ko sem jaz nemočno gledal v kadeč se motor mojega korenčka. Res, bil sem ji zelo hvaležen in šele zdaj vem da bi ji lahko večkrat pil živce, ker ima zelo dobre :))))) drugače pa moram reči da sva se imela pretekli vikend ful lepo, ukvarjala sva se eden z drugim, vmes je padla kavica z mojim homiejem (ki se mi spet nič ne javi), žal pa nama je zaradi nezgode s hladilno tekočino odpadel izlet v ZOO. No ja, pa drugič :) vseh slikc se mi ne da popat tule gor, si jih ene par lahko pogledate na njenem blogu, vreme sva imela čudovito in človek je res lahko zadovoljen ko se nažre enih ful dobrih klobasic in gleda turiste kako uživajo na sončku... Ajaaaa, pa žeule sm viduuuuu:)))) une ta v'lke :) kok je lena,nič se ji ne da..komi se premika tisto bitje :)))) ja no, moj korenček je pa na servisu in čakam da me mehanik zadane s cifro na listku :))) spet ne bo nič s šparanjem :))
Tko,zaenkrat je to od mene vse, hočem da vsi veste da sem ful vesel ker imam mojga bubuja, ki je čist najboljši :)** res, take podpore pa še ne...

Joshko

1 Comments:

At 2:21 AM, Blogger Sanjska Ženska said...

josh staras se :))))))

 

Post a Comment

<< Home